Podpora a správa IT
Tato kategorie zahrnuje služby podpory koncových uživatelů a jejich výpočetní techniky a správu výpočetní techniky - od telefonů a tabletů přes notebooky a stolní počítače až po servery a speciální počítače.
Co děláme:
-
Podpora koncových uživatelů – návody, rady, nastavení počítačů, telefonů
-
Správa serverů – nastavení, instalace, řešení problémů
-
Správa síťové infrastruktury
-
Programování a vývoj
-
Technické konzultace v oblasti IT
-
Bezpečnostní konzultace a management s důrazem na informační bezpečnost
-
IT Projektový management
-
Správa domén a webových služeb
-
Dodávky IT materiálu (počítače, servery, tiskárny, drobné doplňky a elektronika, kabely apod.)
V této kategorii vám můžeme nabídnout zejména:
-
HelpDesk (tedy IT přítel na telefonu) - nejdůležitější je mít komu zavolat nebo napsat. Služba je poskytována v režimu 8x5 (tedy v pracovní dny v pracovní dobu) nebo 24x7 (tedy nonstop)
-
vzdálenou správu - abychom opravili nebo nastavili váš počítač či server, nemusíte nikam jezdit ani čekat na příjezd technika. Za pomoci Internetu a šikovných nástrojů vám zvládneme pomoci na dálku. Je to levnější a hlavně rychlejší.
-
zásahy na místě (výjezdy) - někdy ani Internet není všemocný a je třeba dorazit na místo. Je to sice dražší než vzdálený zásah, ale problém je často vyřešen velmi rychle.
-
různou reakční dobu - tj. maximální dobu, kdy budeme reagovat na váš požadavek. Jsou provozy kritické, kde je každá minuta drahá a jsou věci,které počkají. A pokud to počká, není třeba platit navíc. Vyberte si reakční dobu dle svých nároků a podnikatelských (či osobních) aktivit. Reakční doba se počítá od přijetí události na Help Desku. Můžete si vybrat z několika možností:
-
NBD (Next Business Day), neboli další pracovní den. Levné, ale nehodí se pro kritické provozy (pokud vás den bez počítače stojí desetitisíce, statisíce či ještě více, volte raději rychlejší pomoc)
-
do 2 hodin vzdáleně 8x5 - velmi efektivní způsob pro běžný (každodenní) provoz. Příznivá cena kombinovaná s rychlou vzdálenou pomocí.
-
do 2 hodin 24x7 (nonstop) - mírně dražší způsob, ale svou pomoc máte zajištěnu nepřetržitě a rychle. Tuto reakční dobu je pochopiteně nutné mít společně s Help Deskem 24x7.
-
výjezd do 2 hodin 8x5
-
výjezd do 2 hodin 24x7
-
možnost naplánovat práci mimo pracovní dobu - je vhodné zejména pro projektové úkoly či úkoly údržby (např. zálohování, instalace aktualizací apod).
Ceny
Služby podpory a správy jsou hrazeny měsíčním paušálem, který obsahuje předplacený počet hodin práce. Tyto hodiny je možné využít pro preventivní činnosti nebo pro řešení problémů. Hodiny nad rámec paušálu se účtují zvlášť.
Ceny paušálu se pohybují od 1990,- Kč měsíčně výše. Výše paušálu závisí na předplacených hodinách a na využívaných službách.
Kontaktujte nás a dohodněte si schůzku, abychom vám mohli připravit paušál na míru.